انجمن شرکت‌های صنعت پخش ایران


حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی از ششمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی صنعت پخش ایران


در راستای حمایت از شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه های مختلف صنعت پخش و صنایع وابسته و با توجه به اهمیت این صنعت و با هدف توسعه ارتباط بین شرکت های دانش بنیان و اکوسیستم صنعت پخش کشور، صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، نمایشگاه  و کنفرانس بین المللی صنعت پخش ایران را به فهرست نمایشگاه های تخصصی مورد حمایت این صندوق قرار گرفت.

با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته برای برگزاری جلسات تخصصی بین شرکت های دانش بنیان و ارائه دهندگان خدمات و محصولات نوآورانه و فناورانه و شرکت های فعال در صنعت پخش و همچنین برگزاری نشست های تخصصی متعدد، انتظار میرود که این نمایشگاه و کنفرانس محفلی برای توسعه فناوری های مورد نیاز کشور و توسعه اقتصاد دانش بنیان بر مبنای ایجاد بازار ارزشمند برای شرکت های دانش بنیان باشد.

در این راستاُ به منظور استفاده حداکثری نخبگان کشور و شرکت های دانش بنیان از ظرفیت این نمایشگاه و ایجاد ارتباطات موثر با اجزای صنعت بزرگ پخش کشور، ستاد برگزاری این نمایشگاه با کسب حمایت انجمن ملی صنعت پخش ایران، تسهیلاتی را برای حضور شرکت های دانش بنیان در این رویداد در نظر گرفته است.

شرکت های علاقمند که توانمندی ارائه محصولات و خدمات فناورانه به صنایع پخش کشور را دارند، میتوانند برای کسب حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برای پوشش هزینه های اجاره و ساخت غرفه به میزان 70 درصد و تا سقف 40 میلیون تومان به سامانه غزال (منوی توانمندسازی و کمک –» توسعه بازار –» نمایشگاه صنعت پخش ایران) مراجعه فرمایند.

همچنین علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه حضور و تسهیلات ویژه، با دبیرخانه اجرایی ششمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی صنعت پخش ایران با شماره(15خط) 88179790-021  تماس حاصل فرمایند.